BANG, CANTIKKAN KITCHEN CABINET TU...

Agaknya, orang pompuan ni memang suka sangat ngan kitchen cabinet kan... Jangan kata orang pompuan aku minat gak tapi masalahnya duit pak...!! Sebenarnya dah lama orang rumah aku dok mengidam nak kan benda alah ni. Tapi aku sajer jer buat-buat tak tahu. Kadang-kadang sian gak pasal dia memang rajin masak... Ada jer benda yang dia masak. Sampai dinding dapur rumah aku dah naik hitam dek pengangan gorengan orang rumah aku ni.

Minggu lepas bawak dia pi area nilai...adalah kitaorang singgah 2 kedai ni. Designnya memangla cantik, secantik harganya jugak... kata orang ada kitchen cabinet ni lain sikit...mood memasaknyer pun lain..bak kata orang ada aura tersendiri... Tapi takper, abang akan belikan jugak pasal Yah kan rajin masak...

Tunggu ye, abang mesti beli punyeeeee..!

0 comments: