GENG : PENGEMBARAAN BERMULA...


Bro !

Tayangan Animasi Geng : Pengembaraan Bermula….Upin dan Ipin dan mula… Cadang nak bawak anak-anak pi tengok… Maybe, hujung minggu ni kot, Insyaallah. Tengokkan sedutan ‘The Making of…' hari tu nampak memang menarik sungguh filem ni…filem animasi 3D pertama Malaysia ! Sebelum ni pun kita dah ada tayangan animasi masuk panggung tapi semuanya guna teknologi 2D… Yang ni lain ‘banyak’.. Banyak yang improve.. dari segi pergerakan, warna, memek muka dan lain-lain… pendek kata tak keterlaluan kalau aku kata… hampir @ menyamai animasi dari Amerika dan Jepun ! Jom, bagi support kat mereka dan tahniah kepada Produksinya : Les’Copaque Production !

Synopsis filem :
Ada sesuatu yang mengganggu ketenteraman Kampung Durian Runtuh. Penduduk kampung menyebarkan cerita tentang kewujudan suatu makhluk yang menggerunkan menjelang waktu malam, namun tiada siapa yang berani mencari kebenaran disebaliknya...
Sehinggalah Badrol dan Lim, serta rakan-rakan baru mereka terjerumus ke dalam misteri tersebut tanpa disengajakan. Seekor haiwan aneh yang tidak diketahui asalnya, menjalin persahabatan dengan Rajoo dan membawa mereka semua ke suatu pengembaraan, jauh ke dalam hutan hujan Malaysia yang penuh dengan hidupan liar, termasuk seekor ular gergasi yang mistik. Sertai mereka, dalam mengungkap misteri dan merentasi cabaran di sekitar keindahan panorama flora dan fauna Malaysia.

Barisan Pelakon :

2 comments:

alladiin said...

citer katun ke bro...alamak..tak minat lah. Tapi, skrg ni wa minat pulak pada citer katak lompat...boleh tahan citer tu, sampai skrg tak habis2 lagi..

katun bkn sbrg katun bro... duration around 90 minute jer... Wa pun follow gak ngn citer katak tu..tp, wa stop dlu..fening la.. he..he.. sskali lyn katun per slah nye... Lu klu lyn katun pun ttp mancho beb..!