TAK SABAR NAK TUNGGU MALAM NI !....


Assalamualaikum bro….

Malam ni aku ada agenda menarik…. Mungkin peluang sekali seumur hidup…Dari minggu lepas orang rumah dan anak-anak dah ‘booking’ untuk xtvt malam ni…. Puas memujuk, puas merayu dan puas berbincang akhirnya aku setuju…. ok…..boleh lah”… jawab aku ringkas…..

So, lepas waktu kerja kami akan check-in kat satu resort di Port Dickson. Tak sabar rasanya nak tunggu xtvt malam ni yang ‘special’ kat resort tu… Anak-anak ngan orang rumah begitu excited sama gak ngan aku… Takperlah, ayah keluarkan modal sikit untuk anak-anak ayah… maybe ni juga boleh dikira rewards kepada anak-anak ayah yang baru dapat keputusan peperiksaan siang tadi… “Hah, puas hati tak ngan result masing-masing ?.... tulah hasilnya… Final exam nanti ayah nak korang buat lagi baik”…..

So, untuk korang bro yang nak tahu apa agaknya xtvt aku malam ni, tunggu my next posting esok… Insyaallah aku akan update…. Adiossssss !

2 comments:

budak2 mmg akan bersemangat bila dberikn hadiah untuk usaha keras mereka ^^

ya betulll !..kdg2 kita pun cam bdk2 gak...he,he.. tp smpai satu tahap we will rewards ourself atas penat lelah & pncapaian kita...