PENAT BEB....

Terasa letih bebenor sejak 2, 3 minggu kebelakangan ni... Tak terkejar rasanya ngan kerja-kerja sampingan ni.. Mana nak pikir pasal audit lagi (maaakkk, tolong, FRP tak siap lagii..!!!), kajian keberkesanan lagi, koperasi, persediaan nak masuk kelas, interview student L.I dan minggu depan aku kena keluar lagi...penat gak aku rasa beb... Tapi dalam banyak-banyak tugasan tu ada satu tugasan yang aku teringin sesangat nak siapkan.... FRP !!!..... Rasa cam nak duduk jer satu hari depan komputer and siapkan benda alah ni..tapi tak boleh... Bukannye apa, dah la meja aku berdepan ngan Ketua Kursus...segan tuuu... Tapi takper la, harap-harap Kak Ros faham..bukannyer aku sengaja tak nak hantar FRP, tapi keadaannyer tu... ishhh... Yang penting aku sedang menuju ke arah tu..... minta mangaaaaappp...

0 comments: