AIMI...NAPER BUAT AYAH CAM NI.... WAAAA !!!


Tentu korang tertanya-tanya naper aku tagkan tajuk kat atas..? Ni hah, anak aku yang bongsu si aimi zakiah tu la..nak dijadikan cerita, tengah sibuk-sibuk aku melayan tetamu masa rumah terbuka hari tu, dia dengan sengajanya telah mencelupkan handphone cute aku tu ke dalam cawan yang penuh berisi air sirap !!! Baik punya handphone aku terendam mcm kapal titanic nak tenggelam...! Patut la senyap jer dok kat dalam, rupanya dia buat experiment...bijak sungguh anak ayah ni (eee...geramnya)...

Tapi, aku kagum betul ngan handphone aku ni... Lepas-lepas kena tu, aku pun renjis-renjis dan letak betul-betul depan kipas...kasi maximum blower.... Lebih kurang 2 jam aktiviti 'menyalai', aku try connect ke battery charger dan korang tau apa hasilnya...? It's still works bro !!! Kalau handphone lain tak tau la aku... Tapi, dia punya LED blow sebab litar pintas kot... Tapi apa-apa pun selamat buat sementara duit aku....nasib baik, kalau tak sesajer jer kena beli handphone baru (Kedekut jugak tauke handphone ni)..... He...he... Anyway, thanks aimi zakiah ayah... Kurang-kurang ader bahan untuk ayah bercerita masa ayah tua nanti....

0 comments: