PROTON MPV !






Sayang aku pada proton memang tak dapat disangkal lagi...buktinya, aku begitu teruja dan tak sabar-sabar nak menunggu bagaimanala agaknya rupa MPV terbaru proton ni... Member-member ada gak mengusik, "hang ni, kata sayang kat proton tapi pakai Myvi...!"... "yelah, memang aku sayang kat proton, tapi buat masa ni tak mampula beb...!.. Aku minat betul ngan Waja, tapi bila dikira-kira balik, aku kena spend about RM 600++, kensel ! Takperla...aku minat dalam hati jer...cam lagu dari kump Sting tu, 'dalam diam aku menyintaimu'...

Tapi bila dengar jer proton nak kuar MPV, aku mengagak-agak harga yang depa bakal letak... Dan kalau diikutkan keperluan, memang aku memerlukan sangat sebuah kereta yang selesa untuk family aku... Cuma kalau boleh tu, harganya biarla berpadan dengan bentuknya... Tiap-tiap hari ader jer gambar spyshot dari geng-geng yang dok captured gambar MPV ni... tapi tak 'dimurnikan' lagi masih bertapping....

Cuma yang masih buat aku tertanya-tanya, MPV ni guna enjin apa dan berapa cc nya... Macamana pun, aku bangga sebab proton tak duduk diam dan terus mengorak langkah bagi bersaing dalam industri automotif ni...

HIDUP PROTON !!!

0 comments: