'DIA' DAH MULA DAH...!

Hari ni aku sampai office lebih awal dari biasa… 'Tak sabar' nak mulakan pengajaran ‘short sem’ untuk pagi ni… So, sebelum mula, aku sediakan apa yang patut… sempat gak fotostat nota untuk topik hari ni… Aku ‘on’ jugak PC just nak pastikan yang network sys untuk hari ni, ok… "Yesss, datastorage aku ngan student berfungsi ngan baik"… Makin semangat aku dibuatnya…

Tapi, awat bulu tengkuk aku ni meremang semacam jer… apa puncanya hek…? Cari punya cari aku dapat jawapannya…. “Perut aku, perut aku !!! Aku dah agak dah, aku dah agak dah”… memang dah dok terasa-rasa dari start aku masuk top gear lepas keluar dari rumah tadi….. cehh…! time ni lah dia nak buat hal… kan semalam ada lebih kurang 6 jam waktu ‘selesa’ lepas di tolak waktu kerja, tolak waktu santai, tolak plak ngan waktu makan….taknak plak dia meragam masa tu…Masa camni lah dia nak buat hal..bikin rosak reputasi aku jer…

So, dipendekkan cerita, sepanjang proses pembelajaran hari ni, dekat 3, 4 kali aku keluar masuk kelas… Sat kata nak jawab phone lah, amik barang tertinggal la, take five la…he, he…nak buat camna…cover line la bro… Tapi dalam pada ‘berkerut-kerut’ pun berjaya gak aku habiskan kelas sampai pukul 11.00…so, aku berhutang 15 minit ngan students…kira oklah kan… takder lah nampak aku ni ‘mengelattt’ ssssesangat….

0 comments: