APPLE iPad2.... GILA BETUL LAH GADGET NI... LELEH SEIIII...

Bro, hang tengok awek tu... perghhh, anggun sungguh.. ! Ada style kan ? Mewah betul... "Mana dia dapat duit hek ?... banyak betul duit dia bro... Ah, yang kaya tu mak bapak dia... dia belum tentu kaya... aku rasa awek ni study lagi ni... hu,hu... hang tengok, tadi Blackberry... la ni pulak, tu hah... atas meja tu apa ??? iPad2 tu bro !!! Teruja aku.... kaya, kayaaa...

Gila lah sekarang ni bro... Mana-mana aku pi, depa dok usung gadget berteknologi canggih yang semakin menjadi fenomena dan trend masa kini... Aku yang tengok ni pun tangkap leleh bro... Tapi aku sedarlah saper diri aku ni hah...iskhh...

Mana diorang dapat duit sebanyak tu..? Muda-muda lagi aku tengok dah mamp
u pakai gadget-gadget tu semua... Agaknya diorang tu semua masuk peraduan kot ? La ni kan banyak peraduan yang offer iPad2 sebagai hadiah... tengah panas dan jadi trend sekarang ni bro... Apa-apa peraduan pun mesti nak bagi Ipad2 sebagai hadiah... Hang nampak 'penangan iPad2' la ni ???


Hmmm, tah bila aku dapat merasa pakai iPad ni.... Kalau ikutkan hati esok gak aku pi beli gadget ni tapi... "Ye yang ! apa ? susu ngan pampers anak ? ok, ok... abang pegi beli sekarang ye yang"... hu,hu..

So, malas nak sembang panjang ni ada sedikit info untuk korang yang berminat nak menjadikan Ipad2 ni 'teman hidup' korang... intai-intai la ye...


Spesifikasi iPad 2
  • Processor: Apple-A5 dual core processor (2 times faster than iPad’s processor).
  • GPU: Imagination’s SGX543 dual core graphics technology.
  • Storage: 16GB, 32GB, 64GB.
  • Resolution: 1,024×768.
  • Clock: 1,066 MHz.
  • Chip: GSM iPad: Infineon chip, CDMA iPad: Qualcomm chip.
  • Camera: Front facing video camera.
  • Gyroscope.
  • HDMI Support (provides output up to output 1080p).
  • 33% thinner.
  • Mirrored video output.
  • 1.3 Pounds.
  • Comes in two colors (black and white).
  • Wi-Fi version costs $499 and Wi-Fi+3G costs $629 for 16 GB model.
  • Flap covering front side of the iPad 2.
  • Height: 9.50 inches (241.2 mm).
  • Width: 7.31 inches (185.7 mm).
  • Depth: 0.34 inch (8.8 mm).
  • Weight: 1.33 pounds (601 g).
  • Battery Life: 10 hours.
  • Platform: IOS 4.3.

0 comments: